陳秀雯

【教束】為前夫還巨債元氣大傷 陳秀雯復出靠廖啟智牽線

最強精選

廣告

成名於八十 年代、九十年代再憑 神劇級經典《再見亦是老婆》、《壹號皇庭》再創事業高峰,我們都是看陳秀雯長大的!可惜觀眾緣同事業運再好,另一半卻唔爭氣!陳秀雯87年與麗的小生林國雄結婚,林國雄婚後一時話出家一時又從商,借錢欠債有借無還,其後更失埋蹤留下千萬巨債要陳秀雯獨力償還。據悉叫座力依舊、無綫亦曾力邀出山,不過陳秀雯要求阿姐級待遇及片酬 合作不成,結果老友廖啟智出馬牽線,終於 請得郁陳秀雯為ViuTV拍《教束》。

撰文:東方新地 圖片:新傳媒圖片

陳秀雯 為前夫還巨債元氣大傷

陳秀雯於11年正式離婚、林國雄亦人間蒸發。有傳多年婚姻藉口經商,榨乾陳秀雯千萬身家、再借走陳母、妹妹加玲數 以百萬計冇回頭、又曾經被債主在電視城和太子寓所外貼大字 報追債。林國雄失蹤前再留下過千萬街數搞到前妻陳秀雯要孭 上身,雖然近年沒有再拍無綫劇,陳秀雯其實一直斷斷續續在 亞視劇集露面,亦有接拍內地長劇,個性低調依然堅持幕前工 作都係想靠一己之力清還巨債,可惜始終年過五十、叫價企得 硬但體力精力都大不如前,離婚八年,已令陳秀雯元氣大傷。

近年低調工作默默償還前夫留下的巨債,陳秀雯身邊好彩仲有一班知心好友,新劇《教束》就係多得老拍檔廖啟智撮合才能成事。

ViuTv新劇《教束》既有新演員夠新 意,又有廖啟智同陳秀 雯飾演對立校長同副 校,題材亦新穎夠踩 界,探討學界潛規則同 精英制弊病,寫實又 有睇頭。

 

拍《法證》不成事

離開無綫24年,據知情人士透露無綫一直有接洽雯女復出 拍劇,最出力一次更是去年開拍的《法證先鋒4》:「因為拍到第四輯,除咗黃浩然、黃心穎啲年輕一輩演員,無綫好想搵 個真正夠份量王牌坐鎮,所以一早就有接觸陳秀雯。價錢係 最大原因,Amy(陳秀雯)開工時間又有要求,堅持唔通頂 唔超時。但Amy角色好吃重,無綫怕應承咗阿姐級待遇影響 進度,最後都係傾唔埋欄。其實身邊班朋友好似歐陽震華、 廖啟智都鼓勵Amy出返嚟,亦都知道佢需要多啲收入。智叔 四年前同雯女合作完舞台劇《折翼天使》,今次佢亦最大功 勞,力sell ViuTv片酬唔會少,時間又彈性好多,大部分要 求都可以滿足,Amy至肯出山拍《教束》!」同新單位合作多 啲新意係好事,再加上多得心穎BB唔少,《法證先鋒4》被 迫重拍,陳秀雯決定都算明智!

95年拍完《大捕快》後離巢,09年為內地劇《跟紅頂白大三元》宣傳是陳秀雯最近 一次亮相無綫,其實無綫一直有接洽她再出山,不過片酬同拍攝條件都未達到 雯女要求。

早年已經為健康食齋,朋友相聚亦樂意遷就,呢一餐陳秀雯就笑笑口埋單請番朋友轉頭。

幫ViuTV拍劇唔似得無綫包辦疲勞式轟炸宣傳活 動,所以習慣低調生活的陳秀雯有新劇上,一樣 有時間有興致約友人食齋。

為債務Keep住工作,不過陳秀雯都盡量保持 作息健康有規律,這日天都未黑齊已經在素 食店食完晚飯。

早食完個晚飯,陳秀雯邊行邊傾與友人兩母女去附近商廈取車再做埋司機送友人回家。

幕前產量貴精不貴多、生活亦低調,請得郁陳秀雯的確 只有電視台老相識。除咗同智叔熟絡,去年陳秀雯亦難 得賞面出席《壹號皇庭》飯敍。

87年與麗的小生林國雄結婚,再誕下兒子林上智。可惜林國雄多年來不少錢銀轇 轕,陳秀雯胞妹陳加玲亦曾怒爆姐夫散盡陳秀雯千萬家產再到處借錢。二人 11 年離婚 後林國雄不知所終,兒子亦搬離自立,多年來留低千萬巨債都係靠陳秀雯獨力償還。

關鍵詞
廖啟智