波波

波波行內衣騷 自爆剛簽約成為無綫藝員 網民:見完153即刻升呢

最新娛聞

廣告

23歲波波黃凱儀主持的《後生仔傾吓偈》,早前有傳曾志偉上場會腰斬節目,更親自踩場視察考驗各主持的忠誠度,而在眾多《後生仔》主持當中,波波不但坐正曾志偉隔離,更有幸被點名。波波日前被首次出席內衣騷,澎湃身材立即成為全場焦點,波波更透露剛簽約無綫正式成為旗下藝人,被志偉點名後火速升呢﹗

文:東方新地 |圖:陳紫芊IG、《後生仔傾吓偈》截圖、東星圖片

波波行內衣騷爆剛簽約成為無綫藝員 網民:見完153即刻升呢
波波因身材出眾而被網民改名叫波波,打扮密實上圍依然好凸出。

波波日前出席內衣騷,同場還有網紅樂宜、「口罩小姐」肥妹李文潔及陳紫芊,波波站在三女當中身形嬌小,不過上圍卻是最凸出,波波表示這是她首次行內衣騷,平時在社交網分享的日常照都比較健康,這次行內衣騷算是個人最大突破﹗

波波行內衣騷爆剛簽約成為無綫藝員 網民:見完153即刻升呢
波波首次行內衣騷,神態自若,自信十足。

波波當日由兩名無綫經理人陪同下到場,波波表示4月剛與無綫簽約,正式成為無綫親生女,問到內衣騷是否酬勞可觀?波波表示不知情,全交由公司安排,只知要keep好身材出席活動。

波波行內衣騷爆剛簽約成為無綫藝員 網民:見完153即刻升呢
波波有深長事業線,搶晒鏡﹗

波波除了主持《後生仔》外,近日亦有份參與曾志偉改革下的重頭節目《大綜藝》,同時波波更踩入劇組,近日正在拍攝新劇《青春不要臉》,簽約後機會不斷,上位有望﹗網民亦留意到波波突然工作量增多,並留言「見完153就有得簽約」、「見完志偉就即刻賣身簽做親生女」、「志偉真係波波伯樂」。

波波行內衣騷爆剛簽約成為無綫藝員 網民:見完153即刻升呢
網民留言
波波行內衣騷爆剛簽約成為無綫藝員 網民:見完153即刻升呢
網民留言
網民留言 
網民留言
波波上圍激凸,不過腰間卻頗為粗壯,波波表示活動前多步行keep fit,有感腰間有變幼,不過她亦承認還有進步空間。
波波上圍激凸,不過腰間卻頗為粗壯,波波表示活動前多步行keep fit,有感腰間有變幼,不過她亦承認還有進步空間。
波波行內衣騷爆剛簽約成為無綫藝員 網民:見完153即刻升呢
同場還有《口罩小姐》肥妹李文潔(左起)、樂宜及陳紫芊,波波站在其中明顯矮一大截,不過上圍最有睇頭。

波波因身材出眾名命

黃凱儀因身材激凸而被封為波波,去年以低胸晚裝現身台慶,幾乎將晚裝逼爆,相當誇張。
黃凱儀因身材激凸而被封為波波,去年以低胸晚裝現身台慶,幾乎將晚裝逼爆,相當誇張。
波波綜藝、拍劇雙線發展,近日與戴祖儀(前)等拍攝新劇 《青春不要臉》。
波波(右一)綜藝、拍劇雙線發展,近日與戴祖儀(前)等拍攝新劇 《青春不要臉》。

同場其他靚女:

樂宜

 

在 Instagram 查看這則貼文

𝓛𝓸𝓴𝓨𝓲𝓲. 樂宜(@lok_lokyii)分享的貼文

口罩小姐「肥妹」Liz 李文潔

陳紫芊

曾志偉踩入《後生仔》 波波被點名

余詠珊失勢《後生仔》主持頓失靠山,有傳曾志偉清算余黨行動陸續有來,《後生仔》主持生死未卜,個個騰騰震﹗早前曾志偉突擊踩入《後生仔》實地考察,親身感受班主持人的忠誠度,上月該集(29日)播出,陸浩明和馮盈盈唔放過任何擦鞋機會,喺一班後輩前作最佳求生教學﹗不過志偉對有線出身的余黨陸浩明明顯較冷淡,對一班後生仔主持,只記得波波黃凱儀個名,得寵指數爆分﹗

曾志偉突然踩場《後生仔》。

曾志偉突然踩場《後生仔》。

陸浩明同馮盈盈見到志偉駕到,立即揚手邀請對方加入,九秒九讓開座位。
陸浩明同馮盈盈見到志偉駕到,立即揚手邀請對方加入,馮盈盈更誇張到話見到鏡頭後的志偉如:「我見到光芒﹗」隨後九秒九讓開座位,馮盈盈狂擦鞋:「呢個係你專屬,坐低慢慢傾,因為我哋有排傾呀。」

馮盈盈猛問志偉:「你記唔記得我?」

曾志偉突然現身《後生仔》錄影棚,陸浩明和馮盈盈見到,立即邀請志偉加入,陸浩明提出要自我介紹,志偉揚手話:「唔使啦﹗」馮盈盈唔理繼續自我介紹,仲猛問志偉記唔記得自己,馮盈盈話:「雖然我係過咗氣嘅港姐,都無落選,17年選華姐時你做司儀㗎﹗」志偉一臉茫然,馮盈盈再溫馨提示:「喺雲頂呢﹗你揀咗我做季軍,我嗰時表演魔術,你仲讚我可以擔大旗,其實嗰時我勁失手﹗」志偉即話:「唔係你失手,係我失手讚錯你﹗」陸浩明不時插咀,不過志偉未有太理會他。

曾志偉直言:「我冇睇過呢個節目,幾時播㗎?」陸浩明火速回答播放時間,馮盈盈搭咀:「我哋都做咗好幾年,做到七百幾集喇﹗」又問志偉最想人點稱呼自己最開心,志偉指一定係叫佢「獎門人」最親切﹗
曾志偉直言:「我冇睇過呢個節目,幾時播㗎?」陸浩明火速回答播放時間,馮盈盈搭咀:「我哋都做咗好幾年,做到七百幾集喇﹗」又問志偉最想人點稱呼佢最好,志偉指一定係叫佢「獎門人」最親切﹗馮盈盈拉高八度:「Wow﹗獎門人您好﹗」

林穎彤緊張講錯嘢

陸浩明、馮盈盈及林穎彤分別自我介紹,林穎彤勁緊張更在鏡頭前爆:「我以前喺亞視做童星﹗」陸浩明即話:「呢個都講埋出嚟﹗」志偉反問林穎彤:「點解你話自己都係星夢歌手呢?之前都冇人介紹自己係﹗」林穎彤口窒窒答到亂晒籠:「因為我係最唔出名嗰個﹗」

林穎彤見到曾志偉緊張到講錯嘢。
林穎彤見到曾志偉緊張到講錯嘢。
志偉一話戴住口罩好焗,馮盈盈立即遞上透明口罩,並指自己雙手已消毒,然後又吩咐波波協助志偉戴上口罩。
志偉話戴住布口罩好焗,馮盈盈立即遞上透明口罩,並指自己雙手已消毒,然後又吩咐波波協助志偉戴上口罩:「波波﹗你仲唔快啲幫獎門人?」搞到波波不知所措﹗

波波獲志偉點名全場起哄

陸浩明、馮盈盈、林穎彤自我介紹後,馮盈盈指住黃凱儀話:「佢係波波呀﹗」志偉隨即笑晒口,陸浩明又叫後生仔主持快啲向獎門人自我介紹,芷茵介紹完自己後,志偉不耐煩話:「唔使啦﹗我點都唔會記得你哋個名﹗」然後搞笑地自我介紹:「大家好﹗ 我係志偉,我第一次嚟咁受歡迎嘅波波節目。」之後被後生仔主持點解會入TVB做高層時,志偉就話:「有機會坐港姐冠軍同波波旁邊。」波波紅都面晒,能得到獎門人點名,明顯最得對方歡心,得寵指數勁高,有前途!

曾志偉聽到大家介紹主持波波,笑住話:「呢個係一個好多波波嘅節目﹗」仲搞笑話以後就改名叫「波波節目」。

曾志偉聽到大家介紹黃凱儀叫波波,跟住笑笑口話:「大家好,我今日第一次上嚟呢個咁受歡迎嘅波波節目﹗」令波波心花怒放

波波上位有望﹗
波波紅都面晒,上位有望﹗

志偉:「係腰斬都係腰斬個節目,唔係主持﹗」

陸浩明叫一班後生仔主持把握機會向志偉發問問題,芷茵立即問有關節目被腰斬的傳聞,因為大家都好關心,志偉話:「係你哋主持關心啫,唔係觀眾﹗」大家驚叫,志偉即話:「就算係腰斬,都只係腰斬個節目,唔係主持,你哋係公司財產,都係安排去做其他更重要嘅工作啫﹗放心,點都播埋呢集㗎﹗哈哈哈,可能呢隻十年後先播呢﹗」其後一班後生仔主持主力問志偉有關主持技巧,志偉立即話:「陸號冇教你哋咩?佢點教你哋?佢咪就係呢個節目嘅獎門人囉﹗」每個後生仔都大讚陸浩明指導的主持技巧,不過志偉卻表現冷淡:「咁都講晒啦﹗」雖然陸浩明不時插咀,不過志偉都冇同佢作太多交流﹗

陸浩明自我介紹後,叫後生仔主持各介紹自己,志偉話唔使,因為「我點都唔會記得你哋﹗觀眾識你哋得啦﹗」
陸浩明自我介紹後,叫後生仔主持各介紹自己,志偉話唔使,因為「我點都唔會記得你哋﹗觀眾識你哋得啦﹗」

曾志偉重提蔡康年照稿讀係大忌

對大家最關心的主持及司儀技巧問題後,志偉還是向大家分享自己嘅經驗,他強調要背稿,並重提回歸後首個大型記者會上,當日的司儀(蔡康年)貓紙不離手、照稿讀,志偉話:「我最唔鍾意見到咁,你應該要記入腦,唔好依賴份稿,每次都要重新用自己嘅語氣再寫一次,最緊要有個性,如果照稿讀,就只係講緊撰稿員嘅語氣﹗」

馮盈盈直接問《後生仔》是否會腰斬?
馮盈盈問志偉記唔記得自己?提示自己17年港姐冠軍,又話參加華姐當年,評審之一是志偉,當年得了季軍,志偉毫無頭緒,馮盈盈不斷作出提示:「嗰年去雲頂﹗」為了志偉認得自己,出盡招數﹗

曾志偉爆做直播節目緊張尿頻

曾志偉又自爆任直播節目司儀多年,到現在還是會緊張、尿頻,又指他的司儀其中一個執生技巧是肥姐沈殿霞教落:「肥姐教我由得佢(指幕後),當睇唔到﹗因為佢死無人睇到,我哋錯觀眾睇到﹗」並爆曾在一年華姐選美出錯,當他宣布入圍的佳麗名單,錯卻讀出落選名單,志偉話當時已讀出三名落選佳麗,知道搞錯之後,照讀本來的入圍的佳麗,最後由十位入圍佳麗變成十三位,咁嗰三個本來唔得嘅,到頭來都係唔得㗎啦﹗」志偉話:「呢個就係肥姐教嘅嘢,有乜熄咗機,大家再傾搞番掂,鏡頭前一定唔可以話自己搞錯咁突兀﹗」

馮盈盈話坐喺曾志偉旁是榮幸。
馮盈盈話坐喺曾志偉旁是榮幸。

曾志偉上場,余詠珊被削權,老公何哲圖敗走,余黨以及星夢歌手都人心惶惶,余詠珊兩公婆在無綫插旗多時,黨羽何止咁少,一班憑《後生仔傾吓偈》彈起的年輕主持,當年由余詠珊在KOL中揀蟀,安排在其管理的big big channel任主持,其後余詠珊在J2台開新節目《後生仔傾吓偈》由愛將陸浩明帶住呢班年輕主持,開拓年輕路線。

曾志偉
陸浩明在IG上載曾志偉現身《後生仔》錄影的合照,相中還有馮盈盈及Bella林穎彤。圖片來源:陸浩明IG
 陸浩明
陸浩明在IG放合照又留言,畀晒心心眼話獎門人大駕光臨,全是奉承說話。
曾志偉
成班後生仔主持與曾志偉一齊影大合照,好興奮。圖片來源:陸浩明IG

曾志偉啜爆性感女模影片詳情?

近日曾志偉與一名性感女模慶生的視頻流出,從片中可見曾志偉在飯局中為壽星女熱唱生日歌之後,特意走向女模身旁一同吹蠟燭,隨後更…詳情請看

被啜爆的性感女模是誰?

影片流出之後,女模的身份背景亦立即被起底。原來女模擁有180cm魔鬼身形,曾經被傳是擔任過多間上市公司主席富豪余錦基的契女…詳情請看